0

העגלה ריקה

חיבור Trello עם אפליקציית Rocketbook

08, אפריל, 2019 1 זמן קריאה מינמלי

חיבור Trello עם אפליקציית Rocketbook

Trello הוא כלי שיתוף פעולה שמארגן את הפרויקטים שלך ללוחות. שלב את חשבון Trello שלך עם אפליקציית Rocketbook והערות שלך יישלחו ישירות ללוח שלך / לרשימה. בצע את המדריך שלב אחר שלב המתואר למטה כדי להגדיר את Trello כאחד מיעדי האפליקציה שלך

שלב 1: בחר את Trello כיעד

פתח את אפליקציית Rocketbook ולחצו על יעדים יופיעו עכשיו שבעה סמלים, סמלים אלו מייצגים את שבעת היעדים שניתן לבחור. לחצו על אחד הסמלים בחרו  Change Destination בשביל לראות את כל השירותים שניתן להתחבר אליהם דרך האפליקציה . בחרוTrello בשביל להתחיל את התהליך.
  Trello Integration
 

שלב שני: הכנס אל החשבון Trello שלך

נעבור למסך בו נצטרך להכניס את השם משתמש והסיסמא של Trello ולאחר מכן נצטרך לאשר את ההרשאות בשביל להתחבר עם האפליקציה אל Trello. לחץ Allow בשביל להמשיך.
 Trello Login  Trello Integration
 

שלב שלישי: בחר את הלוח בTrello

עכשיו שהתחברנו לחשבון Trello, חלון חדש יופיע ונראה את כל הלוחות הקיימים שלנו. נוכל ליצור לוח חדש או להשתמש בלוח שכבר קיים. אחרי שסיימנו, נלחץ על  Save
 Trello Board  Trello List
 

שלב רביעי: אפשרויות נוספות

מזל טוב, החיבור Trello התבצע בהצלחה! בשביל להשתמש בכל הכלים שאנחנו נותנים, ישנם עוד אפשרויות נוספות שאולי יענינו אתכם. יש אפשרות לשליחה של הסריקות בפורמט PDF או JPG , ניתן לחבר כמה סריקות ביחד ואפשר גם לאפשר שליחה מהירה ליעד.
Rocketbook App Trello Integration 
אם יש לכם שאלות נוספות לגבי החיבור עם Trello, אתם יכולים להשיג אותנו במייל feedback@getrocketbook.com.